Haustkampanje 2020

Visit FjordKysten gjennomførte i haust ein kampanje retta mot det norske markedet. Kampanjen hadde landingsside på fjordkysten.no med fokus på segmenta:

  • Romantisk weekend
  • Vennetur
  • Haustferie med familien

Besøkjande kom til nettsiden gjennom digitale kampanjeaktivitetar i ulike kanaler. I kvar landingsside lenkes det til relevante produkt frå medlemmane.

I perioden 25. september til 3. november var fjordkysten.no besøkt 8.865 gonger. Det vart gjennomført 9.712 økter. Det er ein vekst på 12,72% i forhold til same periode i fjor. Vi hadde 8,86% auke i antall sidevisninger, og 12,62% nye brukare.

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut /  Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut /  Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut /  Endre )

Kobler til %s

Lag et nettsted eller blogg på WordPress.com

opp ↑

%d bloggere liker dette: