Julekampanje 2020

I desember kjørte Visit FjordKysten ein kampanje mot det norske markedet. Kampanjen hadde fokus på å marknadsføre serveringsbedrifter, opplevingar og overnattingsbedrifter langs heile FjordKysten.

Kampanjen hadde fokus på å marknadsføre det ein kan oppleve gjennom heile året, men med fokus på vår- og sommarseongen. Målet med kampanjen var å inspirere folk til å legge FjordKysten opplevingar under juletreet gjennom bruk av sosiale media, slik at medlemane i Visit FjordKysten får fleire gjestar i vår og sommar. I heile kampanjeperioden delte vi tilbod frå medlemsbedriftene og hadde konkurranser på Facebook.

Kampanjen førte til god trafikk på fjordkysten.no gjennom heile desember. Det var 5,154 brukarre og 5,845 økter i perioden 1. desember – 31. desember. Ein auke på 32% og 30% frå førre periode. Det var flest brukare frå Vestlandet og Oslo.

På Facebook nådde vi ut til 178 900 og gjorde inntrykk på 224 100 brukare. Ein auke på 106,8% og 124,5% frå førre periode. Kvart innlegg blei fremme på Facebook der vi hadde hovudfokus på vestlandet og austlandet. Vi fekk flest trafikk frå Bergensområdet, Florø og Oslo.

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut /  Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut /  Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut /  Endre )

Kobler til %s

Lag et nettsted eller blogg på WordPress.com

opp ↑

%d bloggere liker dette: